VUOSI TÄYNNÄ TYÖTÄ!

Moikka,

Vuosi 2017 meni hurjan nopeasti. Tämä vuosi sisälsi todella paljon uutta. Hurja vuosi, ehkä paras tähän mennessä! Suurin syy tähän on aivan varmasti ollut työ ja sen löytäminen. Uskokaa tai älkää minä todella nautin työstäni. En olisi koskaan uskonut löytäväni työtä, josta pidän. Ainakaan näin paljon. Oppisopimus loi minulle mahdollisuuden opetella uuden alan ja oikeasti myös tehdä töitä samaan aikaan.

Bitmix-kilpailukuva (FB-kisa) mm. tällaista olen päässyt tekemään.


Opiskelu on ollut ns. joka päiväistä vaikka koulussa olenkin ollut todella vähän, sillä joka päivä kohtaan töissä uusia asioita, jotka "pakottavat" oppimaan uutta. Koulussa järjestettyjä oppitunteja on mielestäni ollut hurjan vähän ja ne on ollut mielestäni hyvin järjestettyjä ja kiinostavia kursseja.

Aikuispuolella on se hyvä että saa itse vaikuttaa kursseihin, jotka liittyvät juuri sinun alaasi ja työhösi niinsanottuja turhia tunteja ei siis ole. En silti väitä että mikään opiskelu olisi turhaa.. olen itsekkin käynyt ylimääräisiä kursseja.
Koulussa olleiden kurssejen päätteeksi ei ole ollut kokeita vaan etätehtävä, joka on mahdollistanut sen että tehtävän voi tehdä koska vain, eikä ole pakko olla pois töistä.

Alla muutama kuva innostu unelmista-tapahtumasta, 
jossa pääsin itsekkin kertomaan minun tarinani.


Turun oppisopimustoimiston piste




Valmistumiseni lähestyy uhkaavasti, kertaukseksi olen siis aloittanut oppisopimuksen tammikussa 2017 merkonomi- linjalla. Nyt vuosi jälkeenpäin valmistun, hurjaa eikö. En koe että olisin nähnyt erikoisemmin vaivaa tämän eteen. Olen vain käynyt tunnit, sekä tehnyt tarvittavat etätehtävät ja sen seurauksena valmistun näin nopeasti. Olen oppinut hurjasti ja suosittelenkin aidosti harkitsemaan oppisopimusta, jos mietit että haluaisit hypätä uuden alan pariin.




Oikein mukavaa viikon jatkoa jokaiselle!

-J






Kommentit

Suositut tekstit